• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Deklaration 2019

lanaren360

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
27 April 2016
Meddelanden
584
Mottagna reaktioner
235
Poäng
417
Skatteverket medgav att jag har rätt till dom pengarna (både för förra året och detta) men då hade exet behövt pröjsa tillbaka för både förra året och detta. Hon ringde mig och grät då la jag ner det hela. Sa skitsamma. Ser det som en god gärning, hoppas karman ser det ;)

Hur mycket pengar rörde det sig om ? Som du skulle få tillbaka.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 383
Mottagna reaktioner
13 457
Poäng
8 917

lore

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
18 Mars 2012
Meddelanden
46
Mottagna reaktioner
5
Poäng
32
Hej! Jag begärde omprövning den 13/4 men har fortfarande inte hört något någon mer som väntar eller kommer det med juniutbetalningen ?
 

Freya

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
12 Februari 2019
Meddelanden
189
Mottagna reaktioner
102
Poäng
297
Jag ser fortfarande inget:( ser inte min i lämnade deklaration eller något under beslut. Blir error på sidan när jag ska kolla inlämnade, och under beslut kommer ”Skattebeskedet kan inte visas eftersom skatteuppgifterna inte är beslutade”
Däremot så har försäkringskassan tydligen fått vad min tax.inkomst var 2018. För nu ska dom bråkas om bostadsbidrag, visade 30’ mer än vad jag angett.
Vågar man ringa skatteverket tro.
 

Nea75

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
14 Januari 2015
Meddelanden
482
Mottagna reaktioner
183
Poäng
367
Jag ändrade 9 april kompletterat de dom vill ha ,efter 5 v ville dom har mer om jg ska få för resor .En lång väntan :((
 

Fabiana

Kunnig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
3 Maj 2019
Meddelanden
253
Mottagna reaktioner
66
Poäng
196
Jag ändrade 9 april kompletterat de dom vill ha ,efter 5 v ville dom har mer om jg ska få för resor .En lång väntan :((
Vad ville de ha? Hur mycket avdrag gäller det?

Själv har jag inte hört något alls:mad: hoppas på slutskattebesked i juni!
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 544
Mottagna reaktioner
1 091
Poäng
867
Skatteverket medgav att jag har rätt till dom pengarna (både för förra året och detta) men då hade exet behövt pröjsa tillbaka för både förra året och detta. Hon ringde mig och grät då la jag ner det hela. Sa skitsamma. Ser det som en god gärning, hoppas karman ser det ;)

Haha det gör karman säkert, tjejer som börjar gråta är inte så lätt att handskas med, är ju själv tjej och gråter ibland
 

Nea75

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
14 Januari 2015
Meddelanden
482
Mottagna reaktioner
183
Poäng
367
Vad ville de ha? Hur mycket avdrag gäller det?

Själv har jag inte hört något alls:mad: hoppas på slutskattebesked i juni!
Dom ville ha transaktioner o besiktningsprotokoll utförligt berätta om att du har mer än 2 timmars resa fram o tillbaka .Nu skrev min handläggare att jag fick vänta med återkoppling till början i juni innan besked pust
 

Fabiana

Kunnig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
3 Maj 2019
Meddelanden
253
Mottagna reaktioner
66
Poäng
196
Dom ville ha transaktioner o besiktningsprotokoll utförligt berätta om att du har mer än 2 timmars resa fram o tillbaka .Nu skrev min handläggare att jag fick vänta med återkoppling till början i juni innan besked pust
Hur mycket avdrag gäller det?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp